2018. április 24., kedd

Oscar-díjas tanító nénink van!

  A tanulásban akadályozottak alsó tagozatán dolgozó kiváló kolléganőnk, Villányi Kinga nemrégiben a pedagógusok Oscar-díját vehette át. A méltán kiérdemelt kitüntetéshez szívből gratulálunk neki!
 Beszámolóját az alábbiakban olvashatják:


Oscar-díjam története

 A Neteducatio.hu egy pedagógusközösség, amely olyan megoldásokat kínál a pedagógusoknak, ami segíti, eredményessé teszi munkájukat. Távoktatásos képzéseik, szakkönyveik, kreatív eszközeik is hozzájárulnak a modern pedagógia mindennapjaihoz.
 Ők keltették életre a Pedagógus Oscar-díjat a Facebookon, melyre tavaly egyik tanítványom nagymamája jelölt, de akkor nem jutottam be a jelöltek közé. Idén a legnagyobb titokban, kollégám Teleki Szabolcs (aki egyben életem párja is) jelölt engem általános iskola kategóriában. Mivel ő nem pedagógus, ezt jelezte a Neteducatio munkatársainak, akik megnyugtatták, hogy más is jelölt engem, így érvényes a jelölés. Három kategóriát indítottak: óvoda, általános iskola, középiskola, illetve kiosztottak egy szakmai különdíjat is.
 Két körben zajlott a szavazás. Az első körben 29-en voltunk. A 3 legtöbb like-ot kapó kolléga került be a második körbe, és nagy meglepetésemre én is köztük voltam. A második körben 450 szavazattal én nyertem meg az általános iskolai kategóriát. Szavaztak tanítványok, a szüleik, kollégák, iskolavezetés, barátok, családtagok, de ismeretlenek is. Ezúton is szeretném megköszönni a sok szavazatot, és gratulálni a többi jelöltnek, és a nyerteseknek.
 A díjátadóra, április 18-án került sor egy exkluzív helyszínen az Európa Hajón, a II. Modern Pedagógus Konferencia záróeseményeként.
 A nagyon jól megszervezett konferencián - mely 5 kreditpontot adott-, már a megérkezéskor szívélyesen fogadtak bennünket, még egy kis ajándékot is kaptunk. Fantasztikus előadókat hallhattunk, a Neteducatio Kft. kiadványait lehetett kedvezményesen megvásárolni, illetve különböző kiállítók termékeit lehetett megvenni, melyeket mindennapi oktatásunk-nevelésünk során tudunk eredményesen felhasználni. Az ebédszünetben a hajó sétakörre indult, így a gyönyörű panorámát is élvezhettük a verőfényes napsütésben. Külön öröm volt számomra, hogy két kolléganőm is részt vett a konferencián.
 Az Oscar-díjat egy gyönyörű virágcsokor kíséretében Sebestyén Balázs televíziós és rádiós műsorvezető adta át, a 100000 Ft-os továbbképzési utalványt, oklevelet, 4 szakkönyvet, és egy bögrét (amin a jó pedagógus receptje található) pedig Páll Viktóriától, a Neteducatio ügyvezetőjétől vehettem át.
 Másnap a kollégáim,ú és a tanítványaim, földre leterített, piros krepp-papír szőnyeggel és nekem készített rajzokkal vártak, ami nagyon megható volt.
 Ez az Oscar-díj egy fantasztikus megkoronázása az elmúlt 24 gyógypedagógusi évemnek, amit a Kőbányai Komplex Óvoda, Általános Iskola, Készségfejlesztő Iskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézményben töltöttem. Nagyon köszönöm a Neteducatio munkatársainak ezt a lehetőséget, és az impozáns konferenciát, ahol igazán különlegesnek érezhettem magam.
 Köszönöm édesanyámnak, édesapámnak, húgomnak, nagymamáimnak, a fiamnak, páromnak, párom édesanyjának, a keresztgyerekeimnek, a barátaimnak, a tanáraimnak, kollégáimnak, a volt kollégáimnak, a jelenlegi, és a régebbi iskolavezetőségnek, tanítványaimnak, a szüleiknek, nagyszüleiknek azt a sok-sok szeretetet, törődést, ami végigkísérte és segítette magán- és szakmai életemet.
 Ezután is minden tudásommal, tapasztalatommal, szeretetemmel a sérült, fogyatékos gyerekeknek szentelem az életem. Szívügyemnek tekintem még a diabétesszel élő tanulók megsegítését is. Fiam, Balázs is 1-es típusú diabétesszel él. Ezúton szeretném megköszönni azoknak a pedagógusoknak az áldozatos munkáját, akik befogadják csoportjaikba, osztályaikba a diabéteszes gyermekeket.
 Minden kollégámnak eredményes, örömteli tanéveket, a gyerekeknek pedig boldog gyermekkort kívánok!

„ A gyermek olyan, mint egy pillangó a szélben. Néhány magasabbra tud repülni, mint mások, de mindegyik a legjobb tudása szerint repül. Miért is hasonlítanád össze őket? Mindegyik más, mindegyik különleges, mindegyik gyönyörű.”
                                                                                                              Villányi Kinga





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése