2018. október 30., kedd

Zánka 2018

Negyedik alkalommal vehettünk részt az Erzsébet-tábor három napos programjában szeptember 19. és 21. között. Idén az időjárás is nagyon kedvező volt, hiszen nyári melegben lehettünk a Balaton parton. Első nap, az izgalmakkal teli vonatozás és kissé hosszúra nyúlt regisztráció után, végre elfoglalhattuk szobáinkat. Ebéd, majd lementünk a partra és hatalmas fürdőzés, lábáztatás következett. Vacsora után az elmaradhatatlan disco jött. Ez, mint minden évben, nagyon hangulatos volt és az animátorok közreműködésével egész este fáradhatatlanul táncoltak gyerekeink (meg egy kicsit mi is ).
 Másnap különbusz jött értünk, amivel Veszprémbe, az állatkertbe mentünk. A gyönyörű állatkert állataival, játszótereivel, a közös fagyizással és nem utolsósorban dínó parkjával hatalmas élmény volt.
 Zánkára visszaérve sem volt megállás. Egy órás hajózás következett a Balaton vízén. Sajnos delfineket idén sem láttunk, viszont láttuk Tihanyt, a boglári Gömb-kilátót és még sok érdekességet.
Hajózás után, egészen vacsoráig, jöhetett a várva várt fürdőzés. A parton Dzseni megengedte, hogy kipróbáljuk a kerekesszékét. Ez jó móka volt.
 De még itt sem volt vége a napnak. Vacsora után kis levezető séta, bazározás, majd a szálláson saját szervezésű disco kezdődött.
 Szállásunkon társbérlőket is kaptunk. Másnap kezdődött az Országos Mentőszolgálat Mentőversenye, amihez már különleges eszközök, babák voltak kipakolva. Ladányi Tomi elintézte, hogy bejuthassunk a számunkra tiltott területre és a Mentőszolgálattól Dr Pápai Györgynek köszönhetően részletes, szakszerű  és türelmes vezetésben volt részünk. (Ezt itt is szeretnénk megköszönni neki!)
 Az est meglepetése a pizza volt, Gyulai Tomi ötlete alapján.
 Sajnos másnap indulnunk kellett haza. Többen próbálkoztak volna a maradással, de megvolt már a vonatjegyünk.
 A három nap során voltak kiemelkedő gyerek teljesítmények. Többször segített nekünk - felnőtteknek, társaiknak - Kirsch Ádám, Bojti Bence. Akikre folyamatosan számíthattunk, Kálmán Eszter és Budavári Laci volt. Náluk már csak egy picivel tudott többet segíteni: Gyulai Tamás. Nagyon köszönjük kiemelkedő munkájukat!
 Szeretném megköszönni a kisérőtanárok - Udvardi Katalin, Darányi Móni, Sáfrány Flóra, Csomor Anita, Olajos Zsófia, Pokol Barbara, Borsos Csilla - munkáját, akik saját szabadidejükből, minden ellenszolgáltatás nélkül vállalták ezt a három, igen sok felelősséggel járó napot!
 A pályázat elkészítésében köszönöm Pokol Barbara és Sáfrány Flóra segítségét és az utazást előkészítő munkálatokban Darányi Móni, Csomor Anita munkáját!