2017. október 4., szerda

Zánka jövünk!

Ez volt a pályázatunk címe, amivel ismét részt vehettünk egy őszi, 3 napos Erzsébet-táboros kiránduláson szeptember 18-20. között. A harmadik alkalom volt, hogy utazhattunk, de számunkra megunhatatlan.
Sajnos idén az időjárással nem volt olyan szerencsénk, mint az eddigi alkalmakkor, ennek ellenére első délután még tudtunk egy nagyot hajózni a Balatonon. Ragyogó napsütésben csodálhattuk a part szépségeit.

Újra a szárazföldre lépve, a tábor közvetlen szomszédságában lévő hadiparkot néztük meg. Ez nagyon nagy élmény volt a gyerekeknek, mivel nem csak megnézhették a különleges gépeket, de bemászhattak azokba és játszhattak bennük.

Este a várva- várt disco következett, ahol fáradhatatlanul ropták a táncot kisebbek és nagyobbak egyaránt.
 Másnap a celldömölki Kemenes Vulkánparkba (http://www.kemenesvulkanpark.hu/kemenes-vulkanpark) látogattunk el, ahol lenyűgöző kiállítást láthattunk vulkánokról, bolygókról, felszíni formákról, ásványokról. Sokféle dolgot kipróbálhattunk, pl. a vulkanológusok ruháját, milyen a földrengés, milyen egy gejzír kitörés, stb. Több órát töltöttünk itt és öröm volt látni gyerekeink érdeklődését, amit a múzeum izgalmasan összeállított anyaga táplált.

Zánkára visszaérve, mivel sajnos szakadt az eső, vacsoráig beszorultunk a szállásra. Annyiból nem volt gond, hogy sok társasjátékot vittünk, amiket kipróbálhattunk, valamint volt csocsó-asztal és mesenézési lehetőség.
 Vacsora után táncházon vehettünk részt, ami hasonló nagy sikerrel zajlott, mint az előző esti disco.
Reméljük jövőre is mehetünk és újabb helyeket, programokat fedezhetünk fel!

Köszönöm munkájukat kollégáimnak, akik velünk tartottak: Sáfrány Flórának, Udvardi Katalinnak, Pokol Barbarának, Petkes Évának és Ferenczi Elemérnek!